دو شنبه 30 مرداد 1396
ن : lafee

گزینه هایی برای بیماران کراتینین 10.7 وجود دارد

سطح کراتینین بالا هنوز موضوع مهم در میان بیماران نارسایی کلیه است که در مورد بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بسیار زیاد است. به تازگی، یک بیمار مبتلا به کراتینین 10.7 از او می پرسد چه گزینه هایی برای او وجود دارد. آیا این نوع شک و تردید دارید، اگر چنین است، لطفا WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را به جزئیات بیشتر بدانید.

در کلاسیک، کراتینین 10.7 به این معنی است که شما در مرحله 5 نارسایی کلیه قرار دارد که آخرین مرحله از بیماری کلیوی است که در آن بیماران فراوان هستند که علائم و عوارض مختلف را تجربه می کنند. بدتر از همه، کیفیت زندگی و امید به زندگی بیماران به شدت تحت تاثیر علائم و عوارض شدید قرار می گیرند.

در پزشکی پزشکی غرب، دیالیز برای کمک به بیماران، پاک کردن مواد سمی مختلف و دفع مواد از بدن به منظور کاهش بعضی علائم بالینی استفاده می شود. اما، دیالیز باعث می شود که بیماران اثرات منفی بسیاری داشته باشند که کیفیت زندگی شما را به شدت کاهش می دهد.

هنگامی که دیالیز به اندازه کافی خوب نیست برای کمک به بیماران کراتینین 10.7 را کاهش می دهد، پیوند کلیه برای آنها توصیه می شود که کراتینین بالا را کاهش دهند و زندگی با کیفیت بالا داشته باشند.

با این حال، در حال حاضر، دیالیز و پیوند کلیه تنها درمان برای مقابله با بیماری کلیوی بیشتر نیست. یک درمان جدید و موثر برای کمک به بیماران از شر رنج های مختلف است. این درمان ها عبارتند از: درمان های حذف توکسین، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان کاپیتان.

به جای کاهش علائم بالینی، این درمان ها توجه ویژه ای به بهبود کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه دارند. حمام دارویی درمان است که در آن بیماران در طی فرآیند درمان عرق زیادی می کنند و در نتیجه بسیاری از مواد سمی به طور کامل از بین می روند.

طب سوزنی درمان استفاده از بسیاری از سوزن قرار دادن در acupoint خود را بر روی پوست است، که کمک می کند تا برای کاهش درد های مختلف در بدن و ترویج گردش خون کل بدن است.

با کمک درمان های طبیعی، سطح کراتینین افزایش می یابد به طور طبیعی و به تدریج کاهش می یابد. علاوه بر این، علائم مسمومیت نیز می تواند کاهش یابد.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه چیست؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5650.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گزینه هایی برای بیماران کراتینین 10, 7 وجود دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.